خیلی خوب اینجا توی این پست میخام یه ماجرا طبق معمول ترسناک و پشم ریزون رو بهتون بگم جالب اینکه وقتی حرف از واقعیت کارتون ها میشه اصلا نمیشه ماجرا ترسناک نباشه وای باورم نمیشه من که دیگه از این به بعد کارتون نگاه نمی‌کنم هیچ وقت😔😔😔😔

خوب بریم

راستی سر قولم هستم 40 تایی بشیم یه پست اختصاصی از آقای خرچنگ با مدرک میزارم یه واقعیت هایی هستن که به  اون حقیقت تروجیح آدم خواریش میگن زکی 

خوب چند وقت پیش یسری محقق که روانشناسم بودن اومدن و دور هم جمع شدن و تصمیم گرفتن که بشینن و چهره واقعی کارتون هارو به جهان نشون بدن خوب روند کار اونها اینجوری بود که اومدن از قوانین اساسی مغز بهره بردن مغز ما چند تا قانون داره اولیش چشم نداره و نمیبینه پس هر برداشتی داره از ضمیر ناخودآگاه ماس که بهش میرسه ضمیر ناخودآگاه چیزی به اسم کیوت و کارتونی و اینارو درک نمیکنه یعنی مثلا وقتی من میشینم کارتون باب اسفنجی رو میبینم میگم آره دوسش دارم این به این معنیه که ضمیر ناخودآگاه من داره سعی میکنه تورو شبیه اون بکنه چون دوسش داری و در مغز ما دوست داشتن یعنی دلم میخاد شکلش بشم اما از اون جایی که ضمیر نا خودآگاه ما توانایی درک کارتونو نداره میاد اونو در جهان واقعی شبیه سازی میکنه و تورو شبیه اون برنامه ریزی میکنه تا رفته رفته شبیه اون بشی این محقق ها اومدن اون تصویری رو که این کارتون ها به ضمیر نا خودآگاه ما میدن رو و درواقع چهره واقعی شون رو به ما نشون دادن خوب بریم ببینیم

اولیش باب اسفنجی و پاتریک

شمارو یاد یه چیزی نمیندازه درسته تبلی بی حالی خستگی افسردگی

چاقی بی خیالی نا امیدی وکلی چیز دیگه که خوب اکثرمون داریم ولی چرا خوب الان فکر کنم فهمیده باشین بقیه تصاویر همینن دیگه توضیح نمیدم اگه سوالی داشتی بپرس جواب میدم

این تصویر بالایی دقیقا شبیه واقعیت همه ماس چشمامون 

مغز خالی مون یکم بهش فکر کن 

خوب همه کارتون هارو میزاشتم طولانی میشد ولی بازم میزارم

خوب اگه 50 تاییم کنین راجب کارتون تام و جری مطلب میزارم تا بدونین از باب اسفنجی هم بدتره خیلییییی بدتر 

مطمئنم از فرط شوک سردرد میگیرین خوب تموم شد اگه 40

تایی بشم اون مطلب مربوط به آقای خرچنگ میزارم خیالتون راحت